Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dočetl jsem po:moudrý a rozvážný Putin = blahoslavené Rusko,čti SSSR a skončil jsem.

Šel jsem zvracet....

0 0
možnosti

Vše jen sice hezké,ale vychází to z malé životní zkušenosti.

Samozřejmě každý názor je dobrý i když s ním nesouhlasíte. A o tom to je.

0 0
možnosti

R14a40d86e31k 57K95e49t38z23l

12. 9. 2017 19:53

A v čem vidíte mé malé životní zkušenosti, pane Dvořáku?

1 0
možnosti
Foto

Semlel jste dohromady mnohé, ale jaksi naprázdno a chaoticky.. Jak jde dohromady vychvalování Putina a obhajoba KLDR s duchem konzervatismu Atlasovy vzpoury ? Putinův názor že je racionální a logický ? Nikoli, mladý muži. To jen pan Putin cynicky "racionálně a logicky" lže. Navlas stejně jako kdysi Adolf Hitler. Nepodléhejte komplexu "Daladier-

-Chamberlain", raději se z jejich naivity poučte. Váš názor, že Putin je moudrý politik beru sportovně - v dobách mého mládí Vám podobní mladí mužové s vážnou tváří velebili bezmeznou moudrost J.V.Stalina a Klementa Gottwalda. Nu, jste mladý, snad se to zlepší.

4 1
možnosti

R42a79d11e14k 79K75e36t89z46l

12. 9. 2017 18:35

Vychvalování Putina a obhajoba KLDR jsem nespojoval s Atlasovou vzpourou... Zmínka z Atlasovy vzpoury byla vztažena ke směru, ke kterému se ubírá naše společnost.

Rétorika Hitlera a Putina je naprosto jiná, vůbec spolu nesouvisí. Spíše mi přijde, že vy podléháte komplexu "Západního nepřítele":)

Mladost může znamenat nezkušenost, nevědomost, nemoudrost a další, avšak, pokud mladost člověka někdo používá jako argumentaci proti danému "mladistvému" názoru, nezdá se mi to býti dospělé.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS