Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Ano, také to mně říkal jeden známý: "Musíš pořád brečet."

0 0
možnosti
FD
MB

Ze srdce blahopřeji k odhodlání a oceňuji Vaši odvahu ! V podobném světe žiji asi 25 let. Směle říkám - další VŠ, tentokráte života ! Opravdu, jsem zažil neuvěřitelnosti a vagony absurdit. Již generačně pomalu předávám a tak o tom píšu jakési Paměti. Už mám 135 stran ! O zděděné babě nájemnici neplatičce, o Radonu, o objektu jenž není památkou, ale stojí v památkové zóně, o omítkách, střešních krytinách, Památkářích, o Požárnících a Hygienicích a tabulce ! Ta mne zaujala - Energetický štítek budovy ! Mocné bádání o jeho nutnosti ! Budova jej mít musí, ale památka nemusí. Nejsem památka, ale zase jsem v zóně. Tedy nemusím ! Na tom jsme 3 sousedé pracovali asi 14 dnů včetně se zapojením úřadů a oborníků ! Taky nespíme - Makáme ! Opravdu - držte se - Člověk, zejména pak ten nmladý - Je limitován - pouze sám sebou ! Říkám furt - i levicový romantik , který vleze do živnostnění - ponoří se do kapaliny předpisů a hle - Vynoří se zavilý a zarputilý pravicový extremista ! ... :-)

2 0
možnosti
RK

R36a83d65e50k 87K48e44t58z92l

19. 3. 2018 15:12

Dobrý den pane Bučku,

ano, je to absurdní. Jednou jsem nevěděl, jestli mám brečet nebo začít křičet, když nám paní z hygieny vytkla, že bychom si měli zaznamenávat i jídlo, které vyhazujeme.

Hodně štěstí Vám přeji!

Radek Ketzl

1 0
možnosti
Foto

Sám podnikám v oblasti kolem gastronomie, takže Vám rozumím. Bohužel, kvůli všelijakým zákazům a příkazům hospody a restaurace končí. A já přicházím o dost peněz. Ale to soudruzi z Prahy nevidí . (nebo nechtějí vidět)

1 0
možnosti
RK

R44a70d31e77k 25K22e86t23z50l

19. 3. 2018 15:14

To soudruzi určitě nevidí. Je to však ve všech oborech. Vstup do odvětví je těžší a těžší. Když to vezmeme obecně, profitují z tohoto systému nadnárodní firmy, kterým vyhovuje, že nevzniká nová konkurence.

0 0
možnosti
PK

Konečně něco ze života, vydržte určitě příjdou i lepší časyR^R^R^

2 0
možnosti
FD

Na lepší časy nevěřte.Lůza vás vždy obere skrzevá volby.

0 0
možnosti
Foto

J90a22k43u71b 72R36o56t44h

19. 3. 2018 11:05

Držím Vám všechny palce, co mám! R^!!

2 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1228x
Podnikatel

 

Seznam rubrik