Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak to jen delaji podnikatele treba v Anglii ci ve Francii, kde maji mnohem vyssi danove zatizeni

1 0
možnosti

Třeba tam fugují jinak soudy a jinak papírování.

2 0
možnosti

Za pana krále stačilo odvádět desátek, pro méně znalé 10% z úrody, tedy z jakého si zisku.

Dnes odvádíme se vším všudy na přímých i nepřímých daních a daních z již jednou zdaněných peněz cca 75%. A pořád je to tomu nenažranému bumbrlíčkovi málo - myslím stát.

A pro ty, kdo by se chtěl hlouběji zamyslet doporučuji tato dvě videa.

https://www.youtube.com/watch?v=wUCIQgtp9D8

https://www.youtube.com/watch?v=5iYc6BJvX7g

Přeji hezký den :-) A samozřejmě karma

3 0
možnosti

Jste typický "Parazit", člověk , který všechno maří ! Tady se buduje šťastná, nová společnost a bude lépe. Především ti, kteří se živí vlastníka rukama, dokonce vytvářejí příležitost pro druhé - nedej bože, aby jim to samostatně myslelo - To jsou typičtí představitelé , brzdy pokroku ! Já osobně takto pokrok již brzdím asi 24 let. Vy blog, (plně chápu), mne to všechno tak zaujalo, že píši spisek pro své dcery. Už mám 135 stran ! O omítkách, památkářích, o lešení, o odpadkovém koši, o energetickém štítku i o statikovi. Potřeboval jsem jakýsi posudek, přišel a 4x poskočil po stropě. Řekl - dobré to ustabilizovat. Smál jsem se, do doby faktury - Posudek za 4.000 Kč. 1 skok za 1 bob . Poznatky jsou nevyčerpatelné ! ... :-)

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS