Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H37a51n21a 50V86l92k12o22v10á

30. 5. 2018 16:53

Mám u cizinecké policie kamarády. Nechodí po hotelích, ale v plné polní jezdí střežit například detenční středisko v Bělé. Pokud mají imigranti např. tuberkulózu, doprovázející policista - s ohledem na lidská práva imigrantů- nemá právo to vědět. Denní výhrůžky smrtí od desetiletých arabských dětí jsou to nejmenší....

Názorům že zde téměř žádné imigranty z arabských zemí nemáme se jen smějí. Odhad je 30 000. A spousta dalších skutečností o kterých se nesmí mluvit.

Pokud máte zájem, je jich pořád málo. Tato práce totiž vyžaduje určitou míru inteligence i fyzické schopnosti, náročný výcvik, spaní na ubytovnách a dojezd do práce v plné polní včetně neprůstřelné vesty a veškerého vyzbrojení třeba 300 km.....

2 0
možnosti

R39a30d11e69k 44K22e51t89z87l

30. 5. 2018 17:59

Dobrý den paní Vlková,

Vámi zmíněný příklad je zarážející a hodný respektu k danému povolání. Samozřejmě jsem si vědom, že Služba cizinecké policie ČR má více pracovních oblastí. Jenž mnou zmíněná se mi zdá trošku zbytečná...

S pozdravem

Radek Ketzl

1 0
možnosti

Mám jinou zkušenost s cizineckou policií, tedy spíš jeden Brit, který se zakoukal do mé neteřinky a rozhodl se za ní přestěhovat do Prahy.

Vše měl už vyřízeno, zaměstnání, bydlení, zdravotní pojištění atd. Potřeboval ještě něco vyřídit na cizinecké policii, nějakou prkotinu. Po chvíli zoufale volal neteři do práce, jestli by tam nemohla přijet a tlumočit, protože tam nikdo nemluví anglicky.

No prostě, cizinecká policie.!

2 0
možnosti

Tak on se stěhuje do Čech za prací a milou a neumí si ani na cizinecké policii česky vyřídit prkotinu? :-/

1 0
možnosti

Domnivam se, ze kazdy obcan EU muze pobyvat v jine EU zemi po dobu 3 mesicu bez jakehokoliv hlaseni. Na domovni knihy sepamatuji z padesatych let. Ty musela mit kazdadomacnost. Ale nepamatuji se, ze by je nekdy prisel nejaky prislusnik kontrolovat. Az na jednu vyjimku, ale to by bylo na samostatny clanek.

Ja mam s cizineckou policii jen jednu zkusenost. V jednom meste na jihozapade Cech. mi byly ukradeny doklady. Mestska policie mne poslala na cizineckou policii a ti m rekli, ze oni s tim nemaji nic spolecneho. Nastesti jsem zklaman cestou k autu potkal jednho snad statniho plicajta, kterej se mnou odesel na sluzebnu a tam mi napsal potvrzeni o ztrate dokladu.

0 0
možnosti

No jo - ale jít na cizineckou policii s čistě vnitrostátním problémem .........

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1228x
Podnikatel

 

Seznam rubrik