Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Nejlepší je , že požadavky jednotlvých hygien se liší, co vám v jednom kraji povolí, v jiném zakáží

0 0
možnosti

R^

Bohužel, v našem postkomunistickém státě stále myslíme nějak podivně. Chrlíme revizory, revidenty, kontrolory, kontrolory kontrolorů a na skutečnou práci nejsou lidi. Chybí lékaři, chybí sestry, chybí řidiči autoborů, chybí i dělníci. Bodeť by nechyběli, když jsou na zbytečných pozicích.

Stejné je to ve zdravotnictví! V ordinaci musíte mít povinně vedle umyvadla piktogram, jak si má lékař mýt ruce. Piktogram! Asi nebudou ani čeští lékaři! Tak aby tomu rozuměli v mezinárodní řeči. V čekárně musíte mít tabulku s nápisem ZÁKAZ KOUŘENÍ, který musí mít úředně schválenou velikost písma. Spousta přístrojů musí být každoročně přezkoušena ve zkušebně. Takže jsme měli povinnost jednou ročně překontrolovat přítažlivost zemskou u rtuťových tonometrů, než je zakázali definitivně.

Přišly mi na kontrolu z krajského úřadu dvě dorostenky a zjistili, že zamčenou skřínku na opiáty nemám přišroubovanou ke zdi. Když to provedete do dvou měsíců, nebudete za to pokutován. Nechal jsem to udělat druhý den a podal o tom hlášení. Za dva roky mi přišel doporučený dopis, že mám zaplatit pokutu 500,-Kč za to, že jsem před dvěma roky neměl přišroubovánu skřínku. Upozornil jsem ředitele zdravotnického oboru při krajském úřadu, že jsem to nahlásil před dvěma roky, že je přišroubována, a že mi jeho děvčata dala slib... a proto nevidím důvod, proč bych měl platit pokutu. Ředitel zdravotnického odboru krajského úřadu odpověděl, že když to nezaplatím, že to dají k soudu a budu k tomu platit soudní poplatky. Naprosto nesolidní jednání naší samosprávy! Já vám, holenkové, ukáži, já tady vládnu! Jsem rád, že jsem toho ordinování konečně nechal! Pro mnohem horší zvěrstva se nedá v tomto státě pracovat!

:-)

2 0
možnosti
VV

Privital bych, kdyby se k tomu zde vyjadrily ty dve pani kontrolorky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1228x
Podnikatel

 

Seznam rubrik