Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane autore, jak říká můj oblíbený kolega Josef Hejna, jen jsem nahlédl. A nezdá se mi, že byste měl pravdu.

EET totiž žádnou daňovou reformu nepředstavuje. To ani náhodou. EET je pouze pomůcka k on-line kontrole tržeb, nikoli k určení výšky daně.

1 0
možnosti

R20a16d64e11k 33K78e18t81z12l

18. 5. 2017 10:51

Pane Heřmánku,

nepovažuji EET za "daňovou reformu", narážel jsem na potřebu ANO provést daňovou reformu s cílem vyššího výběru daní, dle pana Pilného, a jen jsem to okomentoval jsem to následovně: "Divím se, myslel jsem, že EET to má za cíl..."

0 0
možnosti
Foto

Pane autore, co se týče obsahu článku, souhlasím s vámi. Ovšem mám pocit, že než to vypustíte do světa, mohl byste si to po sobě přečíst. Tolik chyb jeho hodnotu značně snižuje.

1 0
možnosti

Hlavně, že v tom máte jasno ;-D;-D;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1228x
Podnikatel

 

Seznam rubrik